ࡱ> kbjbj4Ǘ\Ǘ\MKHH6V6V6V6V6VJVJVJVJVlVLJV8XXXXXXXX$.6VXXXXX6V6VXXYYYXj6VX6VXYXYYNdž#X𩷭VGYoh08׈LpGYjp`#p6V#YXXXYXXX8XXXXpXXXXXXXXXHR T:Zarzdzenie nr 38/VIII/21 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 31 sierpnia 2021 r. w sprawie powoBania Komisji do spraw opiniowania wnioskw o realizacj zadaD publicznych w ramach inicjatyw lokalnych oraz okre[lenia regulaminu postpowania komisji. Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzdzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1372) oraz uchwaBy Nr XXXV/458/17 Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych z dnia 13 lipca 2017 r. w sprawie trybu i szczegBowych kryteriw oceny wnioskw o realizacj zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej, zarzdzam co nastpuje: 1. PowoBuj Komisj do spraw opiniowania wnioskw o realizacj zadaD publicznych w ramach inicjatyw lokalnych, zwan w dalszej cz[ci Komisj, w skBadzie: 1. Przewodniczcy - MichaB Wnuk 2. Z-ca Przewodniczcego - Ewa Kaczmaryk Elmerych 3. Sekretarz komisji - Janina SokoBowska 4. CzBonek - Joanna Szczepanik 5. CzBonek - Jacek KBodowski CzBonkowie Komisji s powoBywani i odwoBywani przez Burmistrza Ustrzyk Dolnych. W pracach Komisji mog uczestniczy pracownicy Urzdu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych, radni Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych lub inne osoby zaproszone przez Przewodniczcego Komisji. 2. Komisja rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone jej czynno[ci, kierujc si wyBcznie przepisami prawa, posiadan wiedz i do[wiadczeniem. Komisja zobowizana jest do traktowania na rwnych prawach wszystkie podmioty uprawnione, ubiegajce si o realizacj zadaD w ramach inicjatyw lokalnych. Do czBonkw Komisji biorcych udziaB w ocenie wnioskw stosuje si przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postpowania Administracyjnego (tekst. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z pzn. zm.) dotyczce wyBczenia pracownika. CzBonek Komisji zostanie wyBczony z udziaBu w postpowaniu niezwBocznie po powziciu wiadomo[ci o zaistnieniu przesBanek okre[lonych w ust. 3. WyBczenie czBonka Komisji z postpowania nie powoduje konieczno[ci uzupeBnienia skBadu Komisji, gdy mo|liwe jest zachowanie kworum. Do praw i obowizkw czBonkw Komisji nale|y w szczeglno[ci: obowizek czynnego udziaBu w pracach Komisji, wykonywanie poleceD przewodniczcego, dotyczcych organizacji i przebiegu prac Komisji, prawo wgldu do wszystkich dokumentw zwizanych z prac Komisji. 3. Posiedzenia Komisji zwoBuje przewodniczcy. Do zadaD przewodniczcego nale|y w szczeglno[ci: - ustalanie planu pracy Komisji, - wyznaczanie miejsc i terminw posiedzeD Komisji, - prowadzenie posiedzeD Komisji, - nadzorowanie prawidBowego prowadzenia dokumentacji. W przypadku niemo|no[ci wykonywania zadaD przez przewodniczcego, jego obowizki sprawuje zastpca. Komisja obraduje na posiedzeniach niejawnych. Przewodniczcy powiadamia o terminie posiedzenia czBonkw Komisji w formie pisemnej poprzez e-mail lub telefonicznie, na co najmniej 3 dni robocze przed terminem posiedzenia Ustala si co najmniej dwa posiedzenia Komisji w danym roku bud|etowym. Komisja rozpatruje wnioski ktrych wzr stanowi zaBcznik nr 1 do niniejszego zarzdzenia. Wnioski o realizacj zadaD publicznych w ramach inicjatyw lokalnych bd przyjmowane w terminie od 1 wrze[nia do 30 wrze[nia. Realizacja wnioskw zBo|onych do 30 wrze[nia nastpuje w kolejnym roku bud|etowym. Komisja rozpatruje wnioski zBo|one w w/w terminie do 30 pazdziernika danego roku. Wnioski niespeBniajce wymogw formalnych okre[lonych w tre[ci ogBoszenia pozostawiane bd bez rozpatrzenia. 4. Komisja dokonuje oceny wnioskw, przyznajc im liczb punktw, zgodnie z kryteriami okre[lonymi w 8 ust. 1 uchwaBy Nr XXXV/458/17. Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych z dnia 13 lipca 2017 r. w sprawie trybu i szczegBowych kryteriw oceny wnioskw o realizacj zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej. Ocena merytoryczna dokonywana jest indywidualnie przez ka|dego z czBonkw Komisji poprzez przyznanie okre[lonej liczby punktw na formularzu, przy zastosowaniu nastpujcych kryteriw szczegBowych: celowo[ inicjatywy z punktu widzenia potrzeb spoBeczno[ci lokalnej  0-20 pkt, wysoko[ udziaBu finansowego wnioskodawcy w Bcznych szacunkowych kosztach realizacji inicjatywy lokalnej 0-17 pkt, wkBad pracy spoBecznej zadeklarowany przez wnioskodawc 0-7 pkt, wkBad rzeczowy wnioskodawcy w realizacj inicjatywy lokalnej 0-3 pkt, stopieD zaawansowania w przygotowaniu zadania, a w szczeglno[ci przygotowana dokumentacja projektowa, kosztorysy inwestorskie, usBugi transportowe lub materiaBy niezbdne do realizacji inicjatywy lokalnej 0-15 pkt, do[wiadczenie w realizacji zadaD objtych wnioskiem 0-5 pkt, planowany termin zakoDczenia realizacji zadania 0-3 pkt. Aczn ocen merytoryczn dotyczc wniosku ustala si przez zsumowanie punktw przydzielonych poszczeglnym wnioskom przez wszystkich czBonkw Komisji oraz podzielenie otrzymanej sumy przez ilo[ gBosujcych czBonkw komisji. Na podstawie zbiorczego zestawienia Komisja wybiera wnioski ktre uzyskaBy najwiksz liczb punktw, jednak nie mniej ni| 35 punktw, a ich realizacj umo|liwiaj [rodki zabezpieczone na ten cel w bud|ecie gminy. W przypadku rwnej liczby punktw o wyborze wniosku decyduje Burmistrz Ustrzyk Dolnych. Wnioski o realizacj zadania w formie inicjatywy lokalnej, ktre nie zostaBy wdro|one do realizacji z powodu niskiej oceny punktowej lub braku [rodkw w bud|ecie, mog by skBadane ponownie w nastpnym roku bud|etowym i bd podlega ponownej ocenie. 5. Po sprawdzeniu wnioskw pod ktem formalnym i merytorycznym Komisja sporzdza protokB, ktry zawiera nastpujce elementy: okre[lenie miejsca i terminu spotkania, list obecnych czBonkw Komisji, liczb zBo|onych wnioskw, list wnioskw pozostawionych bez rozpatrzenia z podaniem przyczyny, list wnioskw rekomendowanych do realizacji podpisy czBonkw Komisji. 6. Przewodniczcy Komisji niezwBocznie po zakoDczeniu prac przekazuje protokB Burmistrzowi w celu dokonania wyboru wnioskw do realizacji. Po wyborze wnioskw przez Burmistrza przewodniczcy Komisji zamieszcza na tablicy ogBoszeD Urzdu Miejskiego, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzdu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych wykaz podmiotw, ktre uzyskaBy rekomendacje na finansowanie realizacji zadania w ramach inicjatyw lokalnych. Informacja, o ktrej mowa w ust. 2, powinna zawiera nazwy wybranych wnioskodawcw wraz z nazwami zadaD ktre zleca si im do wykonania, udziaB finansowy gminy, wkBad wnioskodawcy oraz warto[ zadania. 7. Nadzr i wdro|enie do realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej prowadzi wyznaczony przez Burmistrza wBa[ciwy wydziaB Urzdu Miejskiego wUstrzykach Dolnych lub wyznaczona jednostka organizacyjna. 8. Wykonanie zarzdzenia powierza si Przewodniczcemu Komisji. 9. Uchyla si zarzdzenie Nr 19/VII/19 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 10 lipca 2019 r. w sprawie powoBania Komisji do spraw opiniowania wnioskw o realizacj zadaD publicznych w ramach inicjatyw lokalnych oraz okre[lenia regulaminu postpowania komisji. 10. Zarzdzenie wchodzi w |ycie z dniem podjcia. Burmistrz Ustrzyk Dolnych Bartosz Romowicz (podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym ZaBcznik nr 1 Ustrzyki Dolne, .............................................. ...................................................................................... Imi i nazwisko/Nazwa, ...................................................................................... ...................................................................................... adres Wnioskodawcy Burmistrz Ustrzyk Dolnych ul. Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne W Z R Wniosek o realizacj zadania publicznego w trybie inicjatywy lokalnej Wnioskuj/emy o realizacj przedsiwzicia w trybie inicjatywy lokalnej, o ktrym mowa w uchwale z dnia 13 lipca 2017 r. Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych Nr XXXV/458/17 w sprawie trybu i szczegBowych kryteriw oceny wnioskw o realizacj zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej. 1. Nazwa i cel inicjatywy: Nazwa z opisem zadania wraz z okre[leniem obszaru dziaBalno[ci (okre[lonych w art.19b ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dziaBalno[ci po|ytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z2020 r. poz.1057), celu, wykonawcw, beneficjentw: ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ 2. Lokalizacja zadania: Opis miejsca/miejsc realizacji inicjatywy lokalnej (zaBczy szkic, map): ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 3. Wnioskowany termin realizacji zadania: ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ 4. Zakres rzeczowy zadania publicznego wraz ze stopniem przygotowania do realizacji na dzieD zBo|enia wniosku: ( m.in. opis poczynionych prace przygotowawczych, posiadane warunki techniczne, decyzje - prawomocne zgBoszenie lub pozwolenie na budow, dokumentacja) .......................................................... $46z|  Z ۶ۢۑۑn\n\nKK h ,h@0CJOJQJ^JaJ#h ,ha5CJOJQJ^JaJ#h ,h@05CJOJQJ^JaJ h ,haCJOJQJ^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ h*5 5CJOJQJ\^JaJ&h ,h ,5CJOJQJ\^JaJ hR}5CJOJQJ\^JaJ&h ,ha5CJOJQJ\^JaJ6l ,pJ !$a$gda $`a$gda!gda !$a$gda !$ ] a$gdaZ   $ D v z ~ Xn޿ޮޠޮޮޮޏ{j\h!tCJOJQJ^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ hZR5CJOJQJ\^JaJh@ECJOJQJ^JaJ h ,haCJOJQJ^JaJ h ,h ,CJOJQJ^JaJhR}CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h ,hcCJOJQJ^JaJ#&HJLfhl>rtB s_&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ h ,h,0oCJOJQJ^JaJ h ,haCJOJQJ^JaJ h ,h6CJOJQJ^JaJhR}CJOJQJ^JaJ h ,hZRCJOJQJ^JaJh>RCJOJQJ^JaJh!tCJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJhZRCJOJQJ^JaJ68jl>@^`hj@Bvx|~سrraسآ h ,hHd}CJOJQJ^JaJh*5 CJOJQJ^JaJ h ,hmCJOJQJ^JaJ h ,hh* CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,hh* 5CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ&h ,hpi5CJOJQJ\^JaJ&8l@`jBvx@*^ $`a$gdh* $ & F ^`a$gda$a$gda $ & Fa$gda$ & F^`a$gda\^\ ^ !*!F!J!Z!b!x!!!!!! """"""""##޼xxޫxd&h ,hHd}5CJOJQJ\^JaJ#h!th!t5CJOJQJ^JaJhR}5CJOJQJ^JaJ#h!th:P5CJOJQJ^JaJ h ,h{CJOJQJ^JaJ h ,h:PCJOJQJ^JaJ h ,hHd}CJOJQJ^JaJ h ,hh* CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ#^ """### &'P(:))H*+r,,.X01$ & F^`a$gda $ & Fa$gdh* $ & F ^`a$gda$a$gda$ & F V^`Va$gdh* $ & F ^`a$gd:P####$$$$$$$%% %.%& &<'z'''''>(B(N(P(((*),)8):))))))))ʹʨʨʗʆʗʗʗuʆduʆduʆ h ,hpiCJOJQJ^JaJ h ,h,0oCJOJQJ^JaJ h ,hh* CJOJQJ^JaJ h ,hN;CJOJQJ^JaJ h ,haCJOJQJ^JaJ h ,h ,CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ'))F*H***++p,r,,...."/x////J0L0V0X00111233P4R44444R5T5555޼ޫ޼޼޼ޚކu h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ h ,h,0oCJOJQJ^JaJ hIhICJOJQJ^JaJ h ,hW CJOJQJ^JaJ h ,hh* CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h ,hpiCJOJQJ^JaJ)123 34R444T5555579; ;";,;<$a$gda$ & F^`a$gdh* $ & F^`a$gda & Fgdagda$a$gda$ & F^`a$gda55555667767J7889999::::::: ;";(;*;,;<<d<<<<<,=ضrraضǶ h ,h{CJOJQJ^JaJ h ,hW CJOJQJ^JaJ h ,hpiCJOJQJ^JaJ h ,hh* CJOJQJ^JaJ h ,hKCJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ&h ,hpi5CJOJQJ\^JaJ$<<<b=d=n=???$@&@(@*@,@.@0@2@4@h@@@@@$dh*$1$7$a$gd*5 !$a$gda !$ ] a$gd8$a$gd8gda$a$gda,=.=b=d=h=l=n========>>J>>>>?V?X???͹͙xixXJXJXJXh8CJOJQJ^JaJ h8h8CJOJQJ^JaJh!tCJOJQJ\^JaJhR}CJOJQJ\^JaJ#h8h8CJOJQJ\^JaJh8CJOJQJ\^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h85CJOJQJ\^JaJ h ,h8CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h ,h ,CJOJQJ^JaJ????@ @&@(@2@@@$A,AHANAZC\C4DDDD"EʼʮtcccQc=Q&h ,hR}5CJOJQJ\^JaJ#h ,hR}5CJOJQJ^JaJ h ,hR}CJOJQJ^JaJ(h*5 h*5 CJOJQJ^J_HnHtH,h*5 h*5 CJOJQJ^J_HaJnHtHhR}CJOJQJ^JaJh@0CJOJQJ^JaJh8CJOJQJ^JaJ h ,h@0CJOJQJ^JaJ h85CJOJQJ\^JaJ&h ,h@05CJOJQJ\^JaJ@@@@@@@@@@AAAAA A AAAAAAAAAA A"A$A !$a$gda$A*ALAPAAA~BB\C^C D2DhDDDDDDZE^E !$a$gdR} !$ oa$gdR} !$ a$gdR} !$a$gdR}!$ @a$gdR} !$a$gdR} !$a$gdpi"E$EZENF$GH"HXHIIIIIIL,MMOOP:Q`Q\RSSTz}}~~H^V:<~ŴŴششششش{{*h ,hR}5@CJOJQJ\^JaJU$h ,hR}@CJOJQJ^JaJhR}CJOJQJ^JaJ h ,hR}CJOJQJ^JaJ$h ,hR}@CJOJQJ^JaJ#h ,hR}5CJOJQJ^JaJ)h ,hR}56CJOJQJ]^JaJ*^E H"HXHJLL,MMOOP:QS}~LN`XZ$a$gdR}!gdR} !$a$gdR} !$`a$gdR}................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ......................................................................................................................................................................... 5. Kalkulacja przewidywanych kosztw zadania publicznego: Zrodki potrzebne do realizacji inicjatywy lokalnej ...........................................zB, (w przypadku zadaD inwestycyjnych kosztorys inwestorski, dla pozostaBych - kalkulacja kosztw) w tym: a) udziaB finansowy zadeklarowany przez Wnioskodawc & ............................. zB, b) wkBad rzeczowy ze strony Wnioskodawcy  (w przypadku pozostaBych zadaD) - opis i wycena warto[ci ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... c) wkBad pracy spoBecznej zadeklarowany przez Wnioskodawc  (dotyczy zadaD pozostaBych): " Bczna ilo[ osb & & ... " Bczna ilo[ zadeklarowanych godzin pracy spoBecznej & & & x stawka& & & & - warto[& & & & & ..zB - opis zadaD/czynno[ci, jakie maj by zrealizowane w ramach pracy spoBecznej: .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................UWAGA ! Suma warto[ci z pkt. a), b) i c) (caBkowity wkBad wBasny wnioskodawcy zadania) musi stanowi minimum 25% warto[ci caBego zadania. d) udziaB finansowy Gminy ( maksimum 75% warto[ci caBego zadania)& & & & & & & & zB,. w tym : wkBad rzeczowy niezbdny do wykonania inicjatywy lokalnej do przekazania przez Gmin dla Wnioskodawcy na podstawie odrbnej umowy (dotyczy zadaD pozostaBych): ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 6. Informacja o posiadanych finansowych [rodkach wBasnych oraz zasobach rzeczowych i kadrowych na realizacj zadania: ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ 7. Harmonogram realizacji inicjatywy lokalnej: Termin realizacji DziaBanie1. 1.2. 2.3. 3.  & & . 8. Uzasadnienie przydatno[ci inicjatywy dla spoBeczno[ci lokalnej: ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ 9. Szacunkowa liczba osb, ktrym sBu|y bdzie inicjatywa lokalna: ..................................................................................................................................................... & .................................................... Podpis przedstawiciela Wnioskodawcw Lp.Imi i nazwiskoMiejscowo[ zamieszkaniaPodpis1234567891011121314151617181920212223242526 Ja wy|ej podpisana/podpisany o[wiadczam, |e: 1. Popieram inicjatyw realizacji wy|ej wskazanego zadania, 2. Zamieszkuj na terenie gminy Ustrzyki Dolne, 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ROZPORZDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osb fizycznych w zwizku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepBywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (oglne rozporzdzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO, informuj, |e: Administratorem (ADO) Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzdzie Miejski w Ustrzykach Dolnych jest Burmistrz Ustrzyk Dolnych, adres siedziby: ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne. Z administratorem  mo|na si skontaktowa za pomoc e-mail: um@ustrzyki-dolne.pl, telefonicznie: 13460 8000 lub pisemnie na adres siedziby Administratora; Administrator wyznaczyB inspektora ochrony danych, z ktrym mo|e si Pani Pan skontaktowa poprzez e:mail: iodo@ustrzyki-dolne.pl, telefonicznie: 13460 8021 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych mo|na si kontaktowa we wszystkich sprawach dotyczcych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwizanych z przetwarzaniem danych; Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzdzie gminnym oraz uchwaBy Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych nr XXXV/458/17 z dnia 13 lipca 20217 r. w sprawie trybu i szczegBowych kryteriw oceny wnioskw o realizacj zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej; Pani/Pana dane osobowe bd gromadzone i przechowywane przez okres niezbdny do realizacji inicjatywy lokalnej oraz zgodnie z rozporzdzeniem Prezesa Rady Ministrw z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazw akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dziaBania archiww zakBadowych oraz rozporzdzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 pazdziernika 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiaBw archiwalnych do archiww paDstwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bd wyBcznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisw prawa oraz na podstawie zawartych umw powierzenia danych osobowych; Pani/Pana dane nie bd przekazywane do paDstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. paDstw trzecich); W zwizku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysBuguj Pani/Panu nastpujce uprawnienia: prawo dostpu do danych osobowych, prawo do |dania sprostowania, prawo do |dania usunicia danych, prawo do |dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych; Wobec przysBugujcego Pani/Panu prawa do usunicia danych, ich przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu maj zastosowanie ograniczenia wynikajce z art. 17 ust. 3, art. 20 i art. 21 RODO; B҇<p24̝!$$Ifa$gd\ !$a$gdR}*p2 f,ҨrǶǶǶǶqbP? haihR}CJOJQJ^JaJ#h]{hR}CJOJQJ\^JaJhR}CJOJQJ\^JaJhR}CJOJQJ^JaJ'h ,hR}5@CJOJQJ^JaJ$h ,hR}@CJOJQJ^JaJhR}@CJOJQJ^JaJ h ,hR}CJOJQJ^JaJ#h ,hR}5CJOJQJ^JaJ'h ,hR}5@CJOJQJ^JaJ$h ,hR}@CJOJQJ^JaJ̝Ν֝؝ޝ7[kd$$If0M$\544 la]pyt\!$$Ifa$gd\]kd$$If0M$\544 la]pyt\[kd<$$If0M$\544 la]pyt\!$$Ifa$gd\ !$$Ifa$gd\!$$G$Ifa$gd\[kd$$If0M$\544 la]pyt\dfԥܥ|!$$Ifa$gd\ !$a$gdR}gdR} !$a$gdR}[kdt$$If0M$\544 la]pyt\ܥ.<>BDH8!$$G$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\!$$Ifa$gd\DFHJNPRF8!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\!$$G$Ifa$gd\RTVZ\^`F8!$$Ifa$gd\kd&$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\!$$G$Ifa$gd\`bfhjlVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd1$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\lnrtvxVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd<$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\xz~VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kdG$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kdR $$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd] $$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kdh $$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kds $$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\¦ĦVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd~ $$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\ĦƦ̦ΦЦҦVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\ҦԦڦܦަVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\ VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\ VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\ "$&VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\&(.024VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\46<>@BVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\BDJLNPVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\PRXZ\^VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\^`fhjlVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\lntvxzVH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd $$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\z|VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\VH888!$$G$Ifa$gd\!$$Ifa$gd\kd#$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\l̨֫VNNNNC $8$H$a$gdR}8$H$gdR}kd.$$If\z y$z^    (44 (a(p(yt\rt46&(BDҰ԰RTz2Ztv8:޹:< haihR}CJOJQJ^JaJhR}CJOJQJ^JaJ(֫V(~&^Vڼ ؽ0 & F8$H$gdR} & F8$H$gdR}$ & F8$H$a$gdR}20p1X. A!"#S$% $$If!vh#v\#v5:V 5\55/ / / / a]pyt\$$If!vh#v\#v5:V 5\55/ / / / a]pyt\$$If!vh#v\#v5:V 5\55/ / / / a]pyt\$$If!vh#v\#v5:V 5\55/ / / / a]pyt\$$If!vh#v\#v5:V 5\55/ / / / a]pyt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\ $$If!vh#vz#v^ #v #v :V  (5z5^ 5 5 / / / / 4 (a(p(yt\Hs666666666vvvvvvvvv666666>666666666666666666666666666666666666666666666666hH66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666p62&6FVfv2(&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv8XV~ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@_HmHnHsHtHJ`J Normalny *$1$7$_H9aJmHsHtH9nn  NagBwek 1@& & F & F<$"OJQJCJ 5KHPJ^JaJ\JA J Domy[lna czcionka akapituTi@T 0 Standardowy :V 44 la ,k , 0 Bez listy :/: WW8Num1z0OJPJQJ^J*/* WW8Num1z1*/* WW8Num1z2*/!* WW8Num1z3*/1* WW8Num1z4*/A* WW8Num1z5*/Q* WW8Num1z6*/a* WW8Num1z7*/q* WW8Num1z8B/B WW8Num2z0CJOJPJQJ^JaJ*/* WW8Num2z1*/* WW8Num2z2*/* WW8Num2z3*/* WW8Num2z4*/* WW8Num2z5*/* WW8Num2z6*/* WW8Num2z7*/* WW8Num2z8>/> WW8Num3z0CJOJPJQJ^JP/!P WW8Num4z0&5CJOJPJQJ\^JaJmHsH*/1* WW8Num4z1*/A* WW8Num4z2*/Q* WW8Num4z3*/a* WW8Num4z4*/q* WW8Num4z5*/* WW8Num4z6*/* WW8Num4z7*/* WW8Num4z8B/B WW8Num5z0CJOJPJQJ^JaJ*/* WW8Num5z1*/* WW8Num5z2*/* WW8Num5z3*/* WW8Num5z4*/* WW8Num5z5*/* WW8Num5z6*/!* WW8Num5z7*/1* WW8Num5z8^/A^ WW8Num6z035@CJOJPJQJ\^JaJfHq */Q* WW8Num6z1*/a* WW8Num6z2*/q* WW8Num6z3*/* WW8Num6z4*/* WW8Num6z5*/* WW8Num6z6*/* WW8Num6z7*/* WW8Num6z8D/D WW8Num7z05CJOJPJQJ\^J*/* WW8Num7z1*/* WW8Num7z2*/* WW8Num7z3*/* WW8Num7z4*/!* WW8Num7z5*/1* WW8Num7z6*/A* WW8Num7z7*/Q* WW8Num7z8*/a* WW8Num3z1*/q* WW8Num3z2*/* WW8Num3z3*/* WW8Num3z4*/* WW8Num3z5*/* WW8Num3z6*/* WW8Num3z7*/* WW8Num3z8L/L Domy[lna czcionka akapitu5>/> WW8Num8z0CJOJPJQJ^J*/* WW8Num8z1*/* WW8Num8z2*/!* WW8Num8z3*/1* WW8Num8z4*/A* WW8Num8z5*/Q* WW8Num8z6*/a* WW8Num8z7*/q* WW8Num8z8>/> WW8Num9z0CJOJPJQJ^J*/* WW8Num9z1*/* WW8Num9z2*/* WW8Num9z3*/* WW8Num9z4*/* WW8Num9z5*/* WW8Num9z6*/* WW8Num9z7*/* WW8Num9z8@/@ WW8Num10z0CJOJPJQJ^J,/!, WW8Num10z1,/1, WW8Num10z2,/A, WW8Num10z3,/Q, WW8Num10z4,/a, WW8Num10z5,/q, WW8Num10z6,/, WW8Num10z7,/, WW8Num10z8</< WW8Num11z0OJPJQJ^J,/, WW8Num11z1,/, WW8Num11z2,/, WW8Num11z3,/, WW8Num11z4,/, WW8Num11z5,/, WW8Num11z6,/, WW8Num11z7,/!, WW8Num11z8</1< WW8Num12z0OJQJ^Jo(,/A, WW8Num12z1,/Q, WW8Num12z2,/a, WW8Num12z3,/q, WW8Num12z4,/, WW8Num12z5,/, WW8Num12z6,/, WW8Num12z7,/, WW8Num12z80/0 WW8Num13z0o(,/, WW8Num13z1,/, WW8Num13z2,/, WW8Num13z3,/, WW8Num13z4,/, WW8Num13z5,/!, WW8Num13z6,/1, WW8Num13z7,/A, WW8Num13z80/Q0 WW8Num14z0o(,/a, WW8Num14z1,/q, WW8Num14z2,/, WW8Num14z3,/, WW8Num14z4,/, WW8Num14z5,/, WW8Num14z6,/, WW8Num14z7,/, WW8Num14z82/2 WW8Num15z05o(,/, WW8Num15z1,/ , WW8Num15z2,/ , WW8Num15z3,/! , WW8Num15z4,/1 , WW8Num15z5,/A , WW8Num15z6,/Q , WW8Num15z7,/a , WW8Num15z8L/q L Domy[lna czcionka akapitu4L/ L Domy[lna czcionka akapitu3L/ L Domy[lna czcionka akapitu2L/ L Domy[lna czcionka akapitu1>/ > RTF_Num 2 1OJPJQJ^J./ . RTF_Num 2 2./ . RTF_Num 2 3./ . RTF_Num 2 4./ . RTF_Num 2 5./ . RTF_Num 2 6./ . RTF_Num 2 7./! . RTF_Num 2 8./1 . RTF_Num 2 9>/A > RTF_Num 3 1OJPJQJ^J./Q . RTF_Num 3 2./a . RTF_Num 3 3./q . RTF_Num 3 4./ . RTF_Num 3 5./ . RTF_Num 3 6./ . RTF_Num 3 7./ . RTF_Num 3 8./ . RTF_Num 3 9>/ > RTF_Num 4 1OJPJQJ^J./ . RTF_Num 4 2./ . RTF_Num 4 3./ . RTF_Num 4 4./ . RTF_Num 4 5./! . RTF_Num 4 6./1 . RTF_Num 4 7./A . RTF_Num 4 8./Q . RTF_Num 4 9>/a > RTF_Num 5 1OJPJQJ^J./q . RTF_Num 5 2./ . RTF_Num 5 3./ . RTF_Num 5 4./ . RTF_Num 5 5./ . RTF_Num 5 6./ . RTF_Num 5 7./ . RTF_Num 5 8./ . RTF_Num 5 9>/ > RTF_Num 6 1OJPJQJ^J./ . RTF_Num 6 2./ . RTF_Num 6 3./! . RTF_Num 6 4./1 . RTF_Num 6 5./A . RTF_Num 6 6./Q . RTF_Num 6 7./a . RTF_Num 6 8./q . RTF_Num 6 9>/ > RTF_Num 7 1OJPJQJ^J./ . RTF_Num 7 2./ . RTF_Num 7 3./ . RTF_Num 7 4./ . RTF_Num 7 5./ . RTF_Num 7 6./ . RTF_Num 7 7./ . RTF_Num 7 8./ . RTF_Num 7 9>/ > RTF_Num 8 1OJPJQJ^J./! . RTF_Num 8 2./1 . RTF_Num 8 3./A . RTF_Num 8 4./Q . RTF_Num 8 5./a . RTF_Num 8 6./q . RTF_Num 8 7./ . RTF_Num 8 8./ . RTF_Num 8 9>/ > RTF_Num 9 1OJPJQJ^J./ . RTF_Num 9 2./ . RTF_Num 9 3./ . RTF_Num 9 4./ . RTF_Num 9 5./ . RTF_Num 9 6./. RTF_Num 9 7./. RTF_Num 9 8./!. RTF_Num 9 9@/1@ RTF_Num 10 1OJPJQJ^J0/A0 RTF_Num 10 20/Q0 RTF_Num 10 30/a0 RTF_Num 10 40/q0 RTF_Num 10 50/0 RTF_Num 10 60/0 RTF_Num 10 70/0 RTF_Num 10 80/0 RTF_Num 10 9@/@ RTF_Num 11 1OJPJQJ^J0/0 RTF_Num 11 20/0 RTF_Num 11 30/0 RTF_Num 11 40/0 RTF_Num 11 50/0 RTF_Num 11 60/!0 RTF_Num 11 70/10 RTF_Num 11 80/A0 RTF_Num 11 9@/Q@ RTF_Num 12 1OJPJQJ^J0/a0 RTF_Num 12 20/q0 RTF_Num 12 30/0 RTF_Num 12 40/0 RTF_Num 12 50/0 RTF_Num 12 60/0 RTF_Num 12 70/0 RTF_Num 12 80/0 RTF_Num 12 9@/@ RTF_Num 13 1OJPJQJ^J0/0 RTF_Num 13 20/0 RTF_Num 13 30/0 RTF_Num 13 40/!0 RTF_Num 13 50/10 RTF_Num 13 60/A0 RTF_Num 13 70/Q0 RTF_Num 13 80/a0 RTF_Num 13 9@/q@ RTF_Num 14 1OJPJQJ^J0/0 RTF_Num 14 20/0 RTF_Num 14 30/0 RTF_Num 14 40/0 RTF_Num 14 50/0 RTF_Num 14 60/0 RTF_Num 14 70/0 RTF_Num 14 80/0 RTF_Num 14 9@/@ RTF_Num 15 1OJPJQJ^J0/0 RTF_Num 15 20/!0 RTF_Num 15 30/10 RTF_Num 15 40/A0 RTF_Num 15 50/Q0 RTF_Num 15 60/a0 RTF_Num 15 70/q0 RTF_Num 15 80/0 RTF_Num 15 9D/D Default Paragraph Font6/6 Znaki numeracjiH/H Znak ZnakCJOJQJ^J_H9aJtH9X/X Znak Znak1*5CJ KHOJPJQJ\^J_H9aJtH9R/R Symbole wypunktowaniaOJPJQJ^JB/B NagBwek Znak^J_H9aJtH9>/> Stopka Znak^J_H9aJtH9RR NagBwek6 x$OJQJCJPJ^JaJDB@D Tekst podstawowy !x./Q". Lista"CJ^JH2H Podpis6 #xx $CJ6^JaJ]0B0 Indeks$CJ^J<R< Tre?? tekstu %xRR NagBwek5 &x$OJQJCJPJ^JaJHrH Podpis5 'xx $CJ6^JaJ]RR NagBwek4 (x$OJQJCJPJ^JaJHH Podpis4 )xx $CJ6^JaJ]RR NagBwek3 *x$OJQJCJPJ^JaJHH Podpis3 +xx $CJ6^JaJ]RR NagBwek2 ,x$OJQJCJPJ^JaJHH Podpis2 -xx $CJ6^JaJ]NRN NagBwek1 .x$OJQJCJPJ ^J@@ Podpis1 /xxCJ6^J]N/N No Spacing 0*$1$7$_H9aJmHsHtH9b b  Bez odstpw 1*$1$7$$OJPJQJ^J_H9aJmHsHtH9<"< Zawarto?? tabeli2F!2F Nag?wek tabeli3$a$5\<B< Zawarto[ tabeli4FARF NagBwek tabeli5$a$5\RbR Wysunicie tekstu6 7^7]`VCrV Tekst podstawowy wcity7^]``` Tekst podstawowy z wciciem18^]`NN Plan dokumentu19OJQJCJ^JaJ<< NagBwek : p#^J8 8 Stopka ; p#^JV^V Normalny (Web)<1$*$7$dw CJ_HtH^^ Lista punktowana 21= & F1$*$7$ CJ_HtHHH NagBwek 10 > & FCJ5aJ\N' N Hd}0OdwoBanie do komentarzaCJaJDD AHd}0Tekst komentarza@^JaJR/R @Hd}0Tekst komentarza Znak^J_H9aJtH9BjB CHd}0Temat komentarzaB5\X/1X BHd}0Temat komentarza Znak5\^J_H9aJtH9FBF EHd}0 Tekst dymkaDCJOJQJ^JaJT/QT DHd}0Tekst dymka ZnakCJOJQJ^J_H9aJtH9D bD d0PoprawkaF^J_H9aJmHsHtH98U q8 !t0 HiperBcze >*B*phPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V4з>mSz%[M5,cܫ{]r/N8aq-_*GlLi˽5Lj?D#}̷P m|È_b3oDHdZ'FX)jub=& ,΍ɄGaXp90@N3}eN3J/-nl5 m_~  |@ xyJxJ |zu@!%תr9d~9_"SLX,(eIpO #3/@X*/~/[!0wc&`a*&s|0DDhSb$g@__ ,6#x;a2Z=h%(\sia}dn"td;@|JKl.4) G1!F\(aMs8D!VF;$,l!Fln;Fm# wCL0^Es"!]$B")16 WK5{"2 61eA ; qc?Pgc"CP|jo@l5ʪ[ D2O,Q geUU Q;k2~n].n^Kw/+[tǮY t rР}Ou. i0  D3]d3Sݿx:8}x-j!xCZ}@WlyI@ھ m2DBARO4 w¢iaѐ`ʁ}W=0#xBeT/.3}Z0 IJVnJ.O.-7ȴAB+7jeZ2ApEt /F"Io(,ᢋx\N8q(Z\~+ Q K rA$vmDF: jWe~~dsH ;tDPb~,8&^h ̅lUk)]tYy WRQh߲5C@d`*T]#pj=HFNU4TEvM3,Z,5V>um.nmw x?K}Q[MfP7eXjv6jϠ&MBSZanjah^HC»9\!ړ=prTPjWJ߮ھ_-r۩<"¨2}x#Eٱ8/.XTd갥r8IcX@xPK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!.Etheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] MKZ #)5,=?"Er*,-.023578;a1<@$A^E̝ܥDR`lxĦҦ &4BP^lz֫+/1469:<`bcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~8@0(  B S Ybck<D]e OKuOKƺ YwD4A&o  nK4K:)4MKXRN?IdE&x{u!ְ=)#>'ֱ5;?>IB-/N6N7ZHh6=hx҈$nb&N{P*P^`POJQJPJ^J@@^@`0^`0``^``^`^`^``^``00^0`P^`POJQJCJPJ^JaJ@^@`0^`0`^``^`^`^``^``0^0`^`OJQJCJ^J&^`OJQJCJsHsH5PJ^JaJ\.88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `.^`.^`CJOJQJCJPJ^JaJo()88^8`)^`)^`)pp^p`)  ^ `)@ @ ^@ `)  ^ `)^`)^`o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.h ^`o(hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.^`o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.^`o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.^`o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.h ^`hH)h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH. h^h`hH. P^`PhH.. ^`hH... x^`xhH.... ^`hH .....  X^ `XhH ......  ^ `hH.......  8^`8hH........  `^``hH.........^`o() ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h ^`hH)h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH. ^`o(hH. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.Zwu!>Ib&N{A XR/N6=h$ndE&4K)#>')4;?WW8Num2WW8Num3WW8Num4WW8Num5.. 6.*)W *5 h* ]9 api ,R9AE;c>O?@E:PZRY d,0o!t{]{R}Hd}h ~[6m8N;"c\]bI@0$EKt4(=>RMKOK@]]]] !#${'{(MK  *6:>BD@L@RzUnknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial7$BCambriaM MangalCourier New5. .[`)Tahoma_ OpenSymbolArial Unicode MSO.  k9Lucida Sans UnicodeG. P<*Microsoft YaHeiI. ??Arial Unicode MSA$BCambria Math"A hW7G+Gc @& @&! 0'K'K KQ P a! xx  UCHWAA NRgrazyna.pancewiczEwa Kaczmaryk-Elmerych`                Oh+'0   @ L X dpx UCHWA£A NRgrazyna.pancewicz Normal.dotmEwa Kaczmaryk-Elmerych99Microsoft Office Word@D@ҥT@ f5@ͤV @ ՜.+,0 hp|  &'K  UCHWA£A NR Tytuł  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry FվVData 91TableГWordDocument 4SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8MsoDataStore0ܟV𩷭V5ZH0L1WF1A==20ܟV𩷭VItem  PropertiesUCompObj {   F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q